• GujjU PoOH_N!T

    pehloooooooo gujju 😛

  • Out

  • Cleared all Pre exams
    1st time pre out
    IBPS rocked I m shocked

    • Ruhii ~ ching

      Hmm

    • s4s reloaded

      3 time ibps shocked me this year

  • Ruhii ~ ching

    Lagaataar 3 pre fail 🙁

    • s4s reloaded

      same

    • Aquarius Richa

      me too

  • Aquarius Richa
    • Ruhii ~ ching

      Kya hoga apna :((

      • Aquarius Richa

        :((( blank hu ab me

    • mene to bde bde exams me selected hoke bhi iss chote se me out ho gya… to kuch bhi ho skta h… bas lage rho… atb for next exam:)

      • Aquarius Richa

        nandu,,last yr km se km sare exam clear the,,is bar to pre ni ho rha,,:((

    • Punterr :||

      Aree itna sara pani waste kr rhi :p

      • Aquarius Richa

        kya kruuu:(((

        • Punterr :||

          move on 🙂
          life bahut lambi hai

          • Aquarius Richa

            noi h,,,is bar koi pre ni clear hua,,last yr sare exam clear the:((

          • Punterr :||

            are koi na ye mat socho kya hua kya nhiii

            aage ka socho kya mere haath me hai 🙂 usme lag jaoo 🙂

          • Aquarius Richa

            hmm :((

          • Punterr :||

            hmmm tension lene se accha
            tension ko remove krne ke liye kya kre vo sochoo 🙂

            aur kya kya effort kre vo socho 🙂

          • Aquarius Richa

            acha,,pr abhi blank hu,,kuch smjh noi aa rha:((

          • Punterr :||

            mast ek movie dekh lo koi :))

            maine link du ?? agar broadband hai to bolo ?

          • Aquarius Richa

            noi mn noi h ,,thnnkuuu ,,bbye,,,need to calm down :((

          • Punterr :||

            hmm take care :))

  • s4s reloaded

    bye 4 now

  • Punterr :||

    koi h ?

  • 67 kiye the 100% accuracy k sath ;p

  • ସତ + ଜିତ

    sabko Odisha main dena tha.. exam ..
    number of post bahat the.. 6 months main oriya sikh lete

    • Devansh

      dp ka nam oriya me hai na
      iska meaning kya ..?:P

      • ସତ + ଜିତ

        hmm..
        nothing

        • Devansh

          iska meaning nothing..:PP

          • ସତ + ଜିତ

            no no..
            importance that word is negligible

          • Devansh

            otey ;p

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    Mp ka cutoff kitna gya

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    Me fail kaise ho gai hey bhagwann 70cutoff tha kya iska

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    aj k bad koi exam bhopal se nh bharna h itni dur jake b fail chii chii

    • me to ghar me hi fail ho gya

    • Devansh

      Aalia
      the main reason for failing is less vacanciess

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        But still devshii 70 attempted n fail wht a shame yaar

    • Ruhii ~ ching

      Ha m b bs yahi se bharungi
      Pta h yha ka cut off km gya h

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        ha yaar faltu waha jake relativ k tane sun k aai me :/

        • Ruhii ~ ching

          Ha aur kharchaa b kar diy :/

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            ha me to ghr me nh bataungi ye result

          • Ruhii ~ ching

            mujhe to btana padega :/

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            :((

          • Ruhii ~ ching

            ha wo log ummid lga k baithe h
            maine bol diya tha ki achha gya h clear ho jayega :/

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Ha yaar :((

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    aj k bad me kamar kas k padhai karungi sonungi bilkul b noi :p

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    ab mujhe clerk ka cutoff ka dar lag rh h Usme Kya hoga :(((

    • sab acha hi hoga… agar acha nhi hua to vo end nhi hai… picture abhi baki h mere dost ;p

    • Ruhii ~ ching

      Tera kya hua

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        bezatti k sath fail kar dia mujhe

        • Ruhii ~ ching

          Mujhe b
          M ni jaungi ab Bhopal :/

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            ha me b noi jaungi acha hua rbi b glti se cg se bhara

          • Ruhii ~ ching

            Ha Maine b

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            hmm par ab mujhe clerk ka tnsn ho rh h bht zyda

          • Ruhii ~ ching

            Mujhe b yaar
            Wahi Sahara h ab

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            ha re po lets hop uska pre nikl jae bas mains me sab kuch chod k mar gaa k padhungi me

          • Ruhii ~ ching

            ha m b

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            yhmm

  • s4s reloaded

    rrb clerk vaancie 100 range ibps clerk vacancies-100 range …………kya yeh bhi usse tarah aayega?

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    ape yha to clerk ki vacancy b 100 Hi h shyad

    • s4s reloaded

      same

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        tis yr we all r screwed :((

    • Ruhii ~ ching

      Gen ka km h

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        wahi to

  • s4s reloaded

    kya kare kuch samj mei nahi aarahe :/

    • //¡||¡

      Kritu chk hang

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      its nt end dear We hav 3exam on row now we hav to fight nd move on now we hav to improve our learning skill nd gv more tim to smart work

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    Hey bhagwan aj whiskey ka bday h hope wo pass ho gya ho warna fir depressed ho jaega wo

  • //¡||¡

    Nadaan ko positive dekh kr bot acha lg rha..
    Aj mod ki farz nibha rha..

  • ସତ + ଜିତ
  • Ruhii ~ ching

    mujhe lga tha ye pre nikal jayega
    fir achhe se padhungi mains k liy
    but ab mood off ho gya h pura 🙁

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    But still im shock after seeing thankuu unlogo ko insaan hi cahiye na ya roboat bata dete me autobots le k jati apne sath

    • Ruhii ~ ching

      pure india wale mp se diy the to cut off bdha diy unlog :/

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        Kya pata re cg me b kafi fail h

        • Ruhii ~ ching

          cg m jo 60+ bnaya h uska clear h

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            kaun

          • Ruhii ~ ching

            meri frnd aur uske 2 bhai
            61 63 aisa bnaye the

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Ufff par 3post h mains me 200laege tabhi hoga selectn

          • Ruhii ~ ching

            kya pta seat increase b ho sakta h
            sbse bdi galti ye h apan ka ki apna state chhod k jana hi ni tha
            yha ka mp se km hi rahta h cut off

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Ha yaar

  • Smarty

    sabka ho gya na ?

  • ŘJ *-*

    Kaun kaun sab nikla ?

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    nandi bandii

    • nicki bicki
      I’m out

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

        • hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
          yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            :||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

            score ?

          • marks after 7 day
            I attempted 67 with 100% accuracy 😐

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            wat about rrb po ?

          • in
            attempted 62
            got 65.75

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            yooo congos

          • thnk u
            congo u2:)

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            ty ty

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            clerk pre

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            cut off ?

  • ŘJ *-*

    Nadaan hi hai ya Koi aur fake name se 😛

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    @aaria_a_beautiful_melody:disqus

    voni vesukunna poola theega vuguthunte bhalle bhalle

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      Failll faill faill

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

        • Aaria⛄a beautiful melody⛄

          :((((((((

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            hmmm noi probs.. it happens

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            How many tims :(((

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            seemy above coment

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Seen

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            ok

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            yes i’ll Fight

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            Good :))

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    ye kya hua,kaise hua

    • ŘJ *-*

      Nhiiiiiiiiiiiiii…bhagwaan k liye keh do ki ye jhooth hai..

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        ooooooooooooooooooooooooooooooooo

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    my upvotes decreasing 😐

  • Ruhii ~ ching

    aara bolii kal ki wo ab ni ayegi jb tk nandu ni ayega

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    how to prepare for ippb ?
    help me god will help u ;p

  • Devansh

    Dont ask for the result to anyone
    Already they are feeling down
    Dont make them furthur down by asking
    Its a suggestion

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    ek dam sahi h ek no ki baat

  • //¡||¡

    Ok boss

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    Plz koi keh do ye rezult dubara aega plzz plzzz

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      okay

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        :((

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          hmm

  • Devansh

    hmmmm
    but some people are too sensitive

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    i lost many exams jus by 0.2..from lst 3 years and i never got hurted much 😛

    • Devansh

      U r inspiration to many

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        still they get hurt :||

        • Devansh

          hmmm

    • ŘJ *-*

      U r inspiration to many

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        still they get hurt :||

  • DARK HORSE(THE LAST RACE)

    AAP LOGO KA PLAN B KYA H??? AGR BANK ME SELECTION NHI HUA?

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      i didnt have any other plan.. except banking..

      • DARK HORSE(THE LAST RACE)

        SAME WID ME

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          coz i came out of pharma world..

          • DARK HORSE(THE LAST RACE)

            MAI TO COMMERCE GRADUTE HU

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            oo

  • ସତ + ଜିତ

    RRB Clrk salary : 14-15 k
    IPPB Salary : 65 K

    So Get set go ..

    • //¡||¡

      Yesssss

      • ŘJ *-*

        Milli ur ?

        • //¡||¡

          Yaar mei rrb nhi di ish year, last year hi soch li thi nhi apply krungi.. ye sab xam sirf demotivate krne k liye hota h.. hona jana kuch nhi

          • DARK HORSE(THE LAST RACE)

            SAHI KHA.. RRB WORST JOB IN BANKING FIELD

          • //¡||¡

            Hmm

      • DARK HORSE(THE LAST RACE)

        HELLOOO

        • //¡||¡

          Hii

          • DARK HORSE(THE LAST RACE)

            MY DAD RRB PO H.. HAMESHA ROTE RHTE H

    • Devansh

      yooo

    • Ruhii ~ ching

      yo bhai

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmm

  • AZAD™
    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmm

      • AZAD™

        hmm hard 😐

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          :))

          • AZAD™

            🙂

    • Ruhii ~ ching

      result?

      • AZAD™

        ni bhara tha ye wala 3 hi post ti ..
        u ka?

        • Ruhii ~ ching

          out yaar

          • AZAD™

            cg se di ti? kinna ki ti?

  • ŘJ *-*

    I m travelling this journey since when ibps was not a board 🙂

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      I’m from 2011.. U ?

      • ŘJ *-*

        I wrote my first exam in 201O for OBC in Chandigarh. ..
        U won’t believe. ..but is 100% true

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          oooooooooooooooooooooooo

          • ŘJ *-*

            Hmmmm

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    nandii is it possible to change to cursive fonts ;p

    • We can do anything with fonts of site but in disqus only Times New Roman is working

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        ok ok

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    My first exam was Sbi Clerk in 2011
    And i cleared SBI clerk in 2016 :||

    • Devansh

      waaawwwwww

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hmmm

    • ŘJ *-*

      What a cons..

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hmm 5 years 😐

        • Devansh

          2011 lo vachunte
          offcr ayi poye vaadivi kada

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            yea.. apudu inter tho recruitment

          • Devansh

            avnaaa
            enta change ochindi ipudu
            Inka future lo degree ki min 70% undali antaademo

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            haa chestadu.. asale competition ekuva

          • Devansh

            hmmm

    • AZAD™

      arey congrtss hmmmm
      :))

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hhmmm ty ty ;p

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      Wht a hard work yaar hats off to u

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hmm :))

        • Aaria⛄a beautiful melody⛄

          :))

    • DARK HORSE(THE LAST RACE)

      TM CLERK HO??

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        yup

        • DARK HORSE(THE LAST RACE)

          WOW….MUJHE LGA STILL LOOKING 4 A JOB

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            yea.. i need po now 😐

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    At that time i used to go to exam with bank challan,, 😐

    • ŘJ *-*

      Hahaha

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        😛

  • ସତ + ଜିତ

    I m watching this journey since IBPS 1 but started my journey with IBPS 4

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmmm

    • ŘJ *-*

      Hmm..

  • INNOCENT DEV

    hmm

  • Devansh

    Dev

    • INNOCENT DEV

      bolo

      • Devansh

        aaj monday
        shiv ka temple ko gaya kya

        • INNOCENT DEV

          nhi gya
          kal jate h hum to

  • ŘJ *-*

    After getting so many failure. ..by Marginal ………
    I got a little bank this year…..but still trying for banking 🙂
    U can’t stop ur journey without Achieving ur goal. …..if ur determined abt that….

    Sorry for any error 😐

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      Yooo

      • ŘJ *-*

        Hmm 🙂

  • Ruhii ~ ching

    aaru

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      Haa

  • INNOCENT DEV

    waise kis kis ka aya result

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    My Parents never scolded me for not clearing any exam.. They are my strength

    • Devansh

      W♥♥♥wwwww

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        :))

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      God bless ur family always

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        :)))

    • ŘJ *-*

      Absolutely bro…

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        :))

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄


    Avatar
    Prakriti…
    a minute ago
    Attempted only 55 but my accuracy is pretty good:-) m in..yuppie:-)
    1 ReplyOne other person is typing…

    Avatar
    Prakriti… Prakriti…
    a few seconds ago
    Raipur nd obc
    Reply

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    Yoo :))

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    Ab me khud ko gali de sakti hu ruhu tu b de dena i deserve this

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmm

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        :/

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          😛

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            alexanderoo

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            Yooooooooooooooo

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            hmm

    • Devansh

      Aaliaaa
      U deserve more than Grammen banks

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        Hmmm

  • INNOCENT DEV

    die jalte h fool khilte h
    badi muskil se magar dunia me log milte h

  • ŘJ *-*

    Have 2 change my phone to PC 😐

    IT’S HANGING A LOT..

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    I never lost hope.. coz there is no other way fa me 😐

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    She said obc hu

  • ŘJ *-*

    Give me some loan for a cheap laptop 😐

    • Devansh

      lol

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      Take mine i wanna throw this now

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        ooooooooooooooo

      • Devansh

        :oooooooo

      • ŘJ *-*

        Aaru….itna maine kyoon likha….padhi nhi tumne….hope bnaye rakho…….success jarur milegi…

        • Aaria⛄a beautiful melody⛄

          hmmmmm

  • INNOCENT DEV

    kya bole

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    hmmmm ye b h

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    i need to buy a new lappy new phone new bike 😐

    • INNOCENT DEV

      bhai bhaut ka result nhi aaya h

      phir kabhi baat krna

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hmm

    • Devansh

      adirandaya chandram
      ad gurtukochindi..:PP

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hahahahahaha

  • INNOCENT DEV

    frnds accuracy bhaut imptnt h bank exam me

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      yes

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    Whever i failed at first i laugh thn my frustatin goes to higgest level

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmmm

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        Hmm

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    how is xiaomi redmi

    • Devansh

      chinese version of APPLE ..:PP

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        hmm ;p

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        But its good

        • Devansh

          yoooo
          I have 2 phones
          1 is Redmi nd the other is MI

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Wht mi

          • Devansh

            Mi 4i nd Redmi note 3

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            ohhh

          • Devansh

            urs

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Note 2

          • Devansh

            hmmm nice phnes

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Hmm

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      best phn

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        is it

        • Aaria⛄a beautiful melody⛄

          yup i used it nd my frd is using too

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            yooo

  • INNOCENT DEV

    nxt exam

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      3rd clerk – skip
      11 RRB po
      23rd RBI pre
      dec NIA pre
      dec Ippb pre

      • ŘJ *-*

        Atb..

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          ty ty s2u

  • ŘJ *-*

    Don’t mind…….
    But I was expecting that type of result from ibps…becz of huge competition and Level of exam…

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmm

  • ŘJ *-*

    Matalb Avinash ko chhor k kisi ka nhi hua ?

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      rrb pre ?

      • ŘJ *-*

        Mine?

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          ??

          • ŘJ *-*

            Not given

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            oo same here

          • ŘJ *-*

            Hmm.becs of PO

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            hmm

    • ସତ + ଜିତ

      Pooh-Nit

      • ŘJ *-*

        Achha..

    • Aaria⛄a beautiful melody⛄

      Poo ka ho gya

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      many posts in tg
      and more poor candidates than any other state

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    ibbp pre kab hoga

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      dec

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        hmmm this tim no xmas Fr me

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          no xmas for me from my birth 😐

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            Y so

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            we dunt celebrate 😐

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            But y

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            i didnt even celebrated my Bday too 😐

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            ufff come to me i will celebrate everythng with loads of masti

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            hahaha 😛
            after marriage then ;p

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            hihihihihi yeahh :p

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            :))

          • ŘJ *-*

            Y??

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            we dunt celebrate :||

    • ସତ + ଜିତ

      dec last or jan 1st

  • INNOCENT DEV

    ibps clrk result kab dega 15 dec ko na

    • ŘJ *-*

      Bhai tumhara kya hua ?

      • INNOCENT DEV

        ho gya mera to
        but ruhi or baki ka nhi hua

        • ŘJ *-*

          Oh..congo

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      dec 2 or 5 or 9

      • INNOCENT DEV

        3 ko to mra h clrk

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          9 or 12 or 16

      • ŘJ *-*

        Exam 4 tak h

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          then 9..

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        3 4 Exam h

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          hmm i for got… my exam on 3rd ;p

          • Aaria⛄a beautiful melody⛄

            :pp

  • Aaria⛄a beautiful melody⛄

    cu at night boys :))

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      Ok Boy boy h

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        Bui bui 🙂

    • ŘJ *-*

      Bye aaru…tc

      • Aaria⛄a beautiful melody⛄

        Bui rj 🙂

  • INNOCENT DEV

    bihar cutoff sure short 62-65
    my attmpt 72

    • ŘJ *-*

      Gud accuracy

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    Target IPPB – today not even 1 question solved 😐

  • ŘJ *-*

    Same wil be happen In Po mains :||

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmm

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    hmmm

  • INNOCENT DEV

    rbi cutoff kya jaega soch ke hi dar lag rha h

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      thats why i dunt think

  • ŘJ *-*

    Hahahahahahahaha

  • INNOCENT DEV

    rbi khan khan se apply kia sab ne state

  • ŘJ *-*

    I will cut that Cut-off in four piece :/

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      ooooooooooo

      • ŘJ *-*

        Hmmmm…it hurts so many aspirants

        • Nick – In Search of Wisdom ☑

          hmmm

  • INNOCENT DEV

    jyada ho gya kya

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    Need to watch street food videos now 😐

  • ŘJ *-*

    Justin AAGRA gya tha kya ?

  • INNOCENT DEV

    baad me milte h

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      k h

    • ŘJ *-*

      Bye

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    nandiii vacancy in ur stte ?
    clerk
    rrb po
    rrb clerk ?

  • ସତ + ଜିତ

    tu bhoola jisse..
    tujhko wo yaad karta raha

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      hmm

    • ŘJ *-*

      Hmm

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    how to prepare quant ? 😐

    • ŘJ *-*

      I prepare from bsc and M tyra..RS..and various online site

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        i always forget shortcuts 😐

        • ŘJ *-*

          But I dunt think these r enough :/

          • Nick – In Search of Wisdom ☑

            hmm 😐

    • ସତ + ଜିତ

      by Casio calculator

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        ooooooooooooooo

  • ସତ + ଜିତ

    hmm

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    Any book with new pattern ?

  • shortcute _/_

    jsne muje ban kia h yha wha bhen choo

  • shortcute _/_

    gali sune ka zada shauk h?

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    nandii teach me quant 😐

    • I forgot everything in quant now
      less attempts in all exams
      PO mains only 20 😐

      • Nick – In Search of Wisdom ☑

        ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    nandii PO attempts ?

  • ŘJ *-*

    Justin?

  • ŘJ *-*

    N2S

    • Nick – In Search of Wisdom ☑

      ??

      • ŘJ *-*

        Y was he laughing?

        • Nick Stalin – Official ☑

          Nitrogen sulfide ?
          Laughing gas is Nitrous oxide

  • Nick – In Search of Wisdom ☑

    Shall i go h ?

  • Nick Stalin – Official ☑

    Boy boy h

  • ~NIk~ching~001~

    any1 from arunachal pradesh?

  • Ruhii ~ ching

    no

  • ~NIk~ching~001~

    arunachal pradesh ka last year ibps clrk pre cut off kitna gya tha?

    • ŘJ *-*

      Tum Aruna chal pardesh jaoge?

      • Ruhii ~ ching

        hahahahhaha

      • ~NIk~ching~001~

        na ho ek laiki puchle rhli hmr se…aur bihari sbpe bhari howa tani 😛

  • ~NIk~ching~001~

    koi nhi h?

  • Ruhii ~ ching

    ruko search kar rhi

  • Prince-Limitless

    Hii Hello..Good Eve :|))

  • ;p
    _/_

  • ~NIk~ching~001~

    yooo

  • ~NIk~ching~001~

    ooo nadaaan parinda ghar aa gya 😛
    mera wlcm swikar kro __/__

  • Prince-Limitless

    Tysm :))

  • ~NIk~ching~001~

    quiz krao na roj…..plz __/__
    idhr udhr bhatakane se acha

  • Ruhii ~ ching

    chrome se hi ho jata h bhai
    m to chrome se hi ki thi

  • Prince-Limitless

    Aaj se ek nayi shuruat krte hai :)))
    Abhi tak to sab Nil Batte Sannata 😐
    Last year most the Mains me appeared hue..
    aur ab pre clear krne k laale pad rhe…
    Kya Khub Tarakki ho rhi meri to 😐

    • Ruhii ~ ching

      same here yaar
      lagaataar pre m fail ho rhi :/

  • hacku gd evng:)

  • Ruhii ~ ching

    bhai

    • HAcker

      Result kesa rha ?

      • Ruhii ~ ching

        :/ aisa

  • revenent

    bhai bhai

    • Ruhii ~ ching

      hii hiii

      • revenent

        hello hw r u

        • Ruhii ~ ching

          m to thik hu yaar

    • bro bro

      • revenent

        yoyo bhai

    • Prince-Limitless

      22 22

    • HAcker

      Bhai 🙂

  • Ruhii ~ ching

    hmm 😐

  • Nick Stalin – Official ☑

    haaaaaaaaaaaaaaaa h ;p

  • Ruhii ~ ching

    bhai banking kaha se start karu

  • Nick Stalin – Official ☑

    Hi bro bro wats the salary of PO now ?

    • HAcker

      Hi bro..
      Bro My net salary for this months 35 something.. Near about 36k….
      Gross salary above 39k..

      Allowances 2k to 2500..
      Other than net salary….

      • Nick Stalin – Official ☑

        yoo increased or goin to increase in future ?

        • HAcker

          This time we get increased DA..
          So salary touching 36k..Otherwise u get 35k…

          Yes.. minimum 34 35.
          Allowance if u hv hv own bike u get 35litr for fuel

          • HAcker

            Refresh..
            Lots of typo mistake.. 😛

          • Nick Stalin – Official ☑

            ok ;p

          • HAcker

            Hmm.. 😛

          • Nick Stalin – Official ☑

            does clerk get same allowance as po ?

          • HAcker

            No..
            Around 1k to 1.5k maximum..
            In syndicate po get total 7 types allowances..
            And clerk only 4..
            Fuel only 8litr 4 clerk.. Some bank not provide any Fuel for clerk….

            But when clerk in deputation.. He get daily 600 rupee for haulting… Other than his salary

          • Nick Stalin – Official ☑

            ohh okay tysm bro :))
            bye.. going to have dine :))
            tc

          • HAcker

            Okay 🙂 Byee bhai..
            Tc kr 🙂

          • Nick Stalin – Official ☑

            yo ty ty :))

  • fine dada
    u tell

  • I made it. An excuse.

  • Bye

  • Nick Stalin – Official ☑

    Dinner Time h

  • All the sleepless nights I’ve been through,
    Turning, tossing and thinking about you,
    Ease all the pain that I’ve been through,
    Dreaming, sobbing and hallucinating about you.

  • HAcker

    Bye..
    miss u all..

    Tc kr

  • MASOOM

    Hii allzzz

  • New Post
    BP Snap – 28 November 2016

    http://bankingpathshala.com/bp-snap-28-november-2016/